با ما تماس بگیرید

  • کیلومتر 45 همدان، ملایر
  • ۱۹–۰۸۱۳۲۳۱۳۵۱۷
  • arasang.alvand1@gmail.com
  • ۸صبح الی ۵ بعد ازظهر

سیلیس درجه دو

دسته :

سیلیس درجه دو یکی از انواع سیلیس است که به صورت دانه‌بندی و میکرونیزه به فروش می‌رسد. این محصول دارای درصد خلوص بالای 90 درصد است و از بالاترین کیفیت در بین محصولات سیلیس درجه ۲ در بازار ایران برخوردار می‌باشد.

سیلیس درجه دو شرکت آراسنگ الوند به عنوان یکی از پرفروش ترین انواع سیلیس در ایران شناخته می‌شود.

برای اطلاع از قیمت سیلیس درجه دو و خرید این محصول، با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

از طریق شماره های زیر با ما تماس بگیرید:

تلفن همراه کارشناسان فروش:

تلفن همراه کارشناس معدن:

توضیحات

بسیاری از مشتریان به دنبال خرید سیلیس درجه دو هستند؛ اما بهتر است قبل از خرید این محصول با مشخصات، ویژگی‌ها و کاربرد آن آشنا شوید. سیلیس درجه دو نسبت به دیگر سیلیس‌ها، رنگ تیره‌تری دارد. ما در ادامه به ارائه مشخصات و ویژگی‌های سیلیس درجه 2 برای شما عزیزان می‌پردازیم تا با خیال راحت به خرید این محصول با بالاترین کیفیت و نازل‌ترین قیمت از سایت آراسنگ الوند بپردازید.

ویژگی ها و مشخصات سیلیس درجه دو

سیلیس درجه 2 دارای ابعاد حدود 0 ال 50 میلی‌متر است. این محصول رنگی قهوه‌ای دارد و نسبت به سایر انواع سیلیس از رنگ تیره‌تری برخوردار است. بسیاری از صنایع نیازی به استفاده از سیلیس درجه یک برای کاربرد موردنظر خود ندارد و به همین دلیل به سراغ سیلیس درجه دو می‌روند که از قیمت پایین‌تری نیز نسبت به نوع درجه 1 آن برخوردار است.

سیلیس درجه دو میزان سختی بالایی دارد و با فرمول شیمیایی SiO2 نمایش داده می‌شود. استخراج این محصول از معادن معدنی انجام می‌شود و در تولیدات صنعتی بسیاری از آن استفاده می‌شود. این محصول به صورت میکرونیزه و دانه‌بندی شده ارائه می‌شود.

مشخصات فیزیکی سیلیس درجه دو
ضریب یکنواختی 1.3 تا 1.7
سختی موه 7
وزن مخصوص 2.67
تراکم 105 تا 115 پوند در فوت مکعب

کاربرد سیلیس درجه 2 چیست؟

سیلیس درجه دو در بازار ایران متقاضیان زیادی دارد و یکی از پرفروش‌ترین انواع سیلیس است. به طور مثال از این ماده در صنایع آب و فاضلاب به وفور استفاده می‌شود. دلیل این امر آن است که سیلیس درجه دو دارای سختی و استحکام بالایی است. این سیلیس در ابتدا به صورت سنگ سیلیس از معادن استخراج می‌شود و سپس در کارخانه توسط دستگاه‌های مخصوص موجود خرد و دانه‌بندی می‌شود. سیلیس درجه دو در کاربردهای متعددی مورد استفاده قرار می‌گیرد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. سرامیک؛
  2. تصفیه آب استخر؛
  3. ماسه ریخته‌گری؛
  4. صنعت بتن سازی؛
  5. فیلتراسیون و فیلترشنی.

آنالیز شیمیایی سیلیس درجه دو

Element Sio2 Al2o3 Fe2o3 Na2O Mgo K2o Cao K2o
Det.Limit
unit
~90-96% ~2% ~0.14% 0.1% 0.1% ~0.54% ~0.16% ~0.54%

سایز بندی سیلیس درجه دو

code C501 C502 C503 C504 C505 C506 C507 C508 C509 C510 C511
Size(mm) 0-0.2 0.1-0.4 0.4-0.8 0.4-1 0.8-1.5 1-2 1.5-2.5 2-3 3-5 5-8 8-12

درجه خلوص سیلیس درجه دو

سیلیس درجه دو حاوی برخی ناخالصی‌ها مانند شیشه، پلاستیک، آهن، گرد و غبار و … است. میزان وجود این ناخالصی‌ها در سیلیس را درصد ناخالصی آن می‌نامند. درصد ناخالصی سیلیس درجه 2 بالای 90 درصد است. برخی از شرکت‌های ارائه دهنده سیلیس درجه دو، این محصول را با میزان خلوص 70 تا 80 درصد ارائه می‌کنند؛ اما ما در شرکت آراسنگ الوند به ارائه بهترین انواع این محصول با خلوص بالای 90 درصد و بالاترین کیفیت به شما عزیزان می‌پردازیم.

خرید سیلیس درجه دو با قیمت مناسب

ما در اینجا به معرفی مشخصات و ویژگی‌های سیلیس درجه دو و همچنین کاربردهای این محصول و میزان خلوص محصول سیلیس درجه 2 تولید شده توسط شرکت آراسنگ پرداختیم. اکنون شما می‌توانید برای خرید سیلیس درجه دو و اطلاع از قیمت سیلیس درجه دو با کارشناسان ما در شرکت آراسنک الوند تماس بگیرید و همچنین از مشاوره و راهنمایی جهت خرید این محصول بهره‌مند شوید.

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سیلیس درجه دو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *